Kanapé Pitch & befektetői találkozó Szabó Sándorral

A Tőkeportál Kanapé Pitch sorozatának egyik célja a hazai- és nemzetközi, innovációs- és startup ökoszisztéma megismerése, megismertetése. Ennek érdekében rövid beszélgetések keretében ismerheted meg a különböző ökoszisztéma szereplőket és tevékenységeiket. Másik, talán még fontosabb célja pedig, hogy a Tőkeportálon közösségi finanszírozási kampányt indító cégek bemutatkozzanak, időről időre beszámoljanak a kampányt és a céget érintő legfrissebb hírekről.

Szabó Sándor, az SPB Befektetési Zrt. igazgatósági tagja és prémium banking igazgatója vendégként vett részt a Tőkeportál ‘Kanapé Pitch, Befektetői & támogatói találkozó’ új adásában.
Kollégánk 39:07-től válaszolt a kérdésekre.

A videó ide kattintva megtekinthető, az összefoglaló alant olvasható:

  • Sándor mesél a több mint 70 országban jelen lévő SPB Befektetési Zrt. privátbanki szolgáltatásáról, melynek központi eleme a bankfüggetlen befektetési tanácsadás.
  • Igyekeznek ügyfeleik minden felmerülő pénzügyi igényére választ adni akár saját maguk, akár pedig partnereik segítségével.
  • Véleménye szerint átalakul a befektetői kultúra a folyamatos piaci fejlődésnek, új szereplők megjelenésének köszönhetően. Az átalakuló piacon fontos szerep jut a szabályozói környezet változásának is.
  • A befektetési tanácsadás szabályozó szempontból egyenértékű fontosságú magával a tranzakcióval, azonban ennek a kihívásnak megfelelni nem olyan egyszerű. A kulcs a piac kiismerése, jó kollégák és új technológiák bevonása (pl.: elengedhetetlen az a platform, ahol napi szinten követheti az ügyfél a folyamatait).
  • A cég függetlensége biztosítja azt a garanciát, hogy objektívan meg tudják vizsgálni az összes lehetséges alternatívát egy ügyfél portfolióépítése során.
  • Sándor véleménye szerint a magyar tőzsde újranyitása 1989-ben egy nagyon fontos lépés volt, de még bőven van lehetőség a hazai tőkepiac fejlesztésére.
  • Sándor szerint az egyik legfontosabb tényező a pénzügyi közvetítő piacon a transzparencia.
  • Az SPB víziója, hogy olyan szolgáltatóvá váljanak 5-10 éven belül, akik a felhalmozódott piaci tudást és objektivitást át tudják fordítani olyan megoldáshalmazzá, ami képes megfelelni a 2020-as és akár a 2030-as piaci kihívásoknak.
Kép forrása: Tőkeportál
Előző bejegyzés
Következő bejegyzés