Nőként egy férfias piacon, a befektetések világában

A nők nem akarnak végtelen számú választást, csak a legjobb ajánlatokat akarják, hogy könnyen döntsenek.

Ha meghalljuk azt a szót, hogy bróker, általában egy jól öltözött öltönyös „bizniszmen”-t képzelünk el…
Az SPB Befektetési Zrt. hiszi, hogy nemcsak a férfiak értenek a kereskedéshez, nem csak ők értik, táplálják, irányítják a piacot, női kollégák épp úgy segítik ügyfeleik döntését alátámasztott érvekkel, tényekkel.

A pénzügyi világban férfiasan oda lehet állni, meg lehet kötni a trendi nyakkendőt, de biztos minden esetben erre van szükségük az ügyfeleknek?
Nem hiszem!

Egy nő sok mindent érzékenyebben hall, lát vagy tesz. Ügyfeleinknek a szakértelmen kívül fontos az empátia, a figyelem, a kapcsolat, úgy általában véve a kapcsolattartás módja. Meghallani a valódi igényeket kiemelten exponált. Ügyfeleink nagyon szeretik a kolléganőinket, szeretik a látásmódjkat, szeretik, hogy érzékenyebben állnak a piachoz.
Nőként valahogy mást is látunk, nem csak a számokat. A nő élhető, érzelemmel teli jövőt teremt!

Biztosíthatnak-e a nők új perspektívákat, képességeket és készségeket és ezzel pozitívan befolyásolhatják-e a különböző közösségüket kölcsönhatások és teljesítmény alapján?
Igen!

Tény, a nők kezelik a családi kassza 85%-át. Fontos, hogy egy nő tudja, mikor, mire és miért rak félre, mit kockáztat. Fontos hogy láthassa a jövőjét (karrier, társ, család), így összehangolva lépünk be minden nap a kereskedés világába.

„Már többször írtam és mondtam is, hogy helyesnek tartom, ha a családban a nő kezeli a kasszát… ” 
André Kostolany, Egy spekuláns bölcsessége

Azt gondolom, hogy jól csináljuk, jól adunk-veszünk és ebben az SPB Befektetési Zrt. globális, független és konzervatív befektetési szolgáltatóként támogat minket, adja a törvényi keretet és a biztonságot.


A felelős és fenntartható befektetések között kell keresni és kereskedni.

A változó befektetői elvárásokból adódóan egyre több tőke, pénz áramlik olyan vállalatokba, amelyek a fenntarthatósági szempontok és az ESG hármasa [ESG: (Environment (környezet), Social (társadalom), Governance (vállalat vezetés/irányítás)] megközelítés alapján jól teljesítenek. Bár az ESG 10-15 éve még a befektetések becslésének keretrendszereként szolgált, a nagyobb vállalatoktól átvették a kisebb társaságok is, és előbb-utóbb minden szereplő beépíti majd a működésébe.

A női kapcsolat és az ESG teljesítményének értelmezése, maguk a nők különféle jellemzőihez kapcsolódnak. Például oktatási és a szakmai háttérrel arra ösztönözhetik őket, hogy érzékenyebbek legyenek a fenntarthatósági kezdeményezésekre, mint a férfiak. A segítőkészség, az érzékenység vagy a mások jólétére való figyelmet vagy a társadalmilag orientált viselkedést eredményezik.

Összegezve: az értékekben, a hiedelmekben, a háttérben jelentős különbségek vannak, a nők és a férfiak közötti észlelések és a ráfordított munkaidő kapcsán. Tehát tény, hogy a nők nagyobb empátiát mutatnak.

A három betűből Én, mint nő az E (környezet)-t tartom a legfontosabbnak, hiszen a jövőnket csak tudatossággal tudjuk fenntartani, melyhez első lépés a környezetünk védelmezése.

Szóval nőként igen is van itt keresnivalónk.

Szeretettel várom a megkeresését, ha Ön is befektetésekben gondolkodik.

Szilágyi Szilvia SPB

Szilágyi Szilvia
vezető prémium bankár

m: +36 20 405 7416
t: +36 1 447 7424
e:

 

Előző bejegyzés
Következő bejegyzés